Ποιοί τρόποι διαφήμισης υπάρχουν στο internet?

Ενημερώθηκε: πριν 6 μέρες

1) Διαφήμιση Google AdWords Το Google αποτελεί την μεγαλύτερη πλατφόρμα αναζητήσεων παγκοσμίως με πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια μοναδικές αναζητήσεις την ημέρα. Αυτό συνεπάγεται ούτε λίγο, ούτε πολύ πάνω από 40.000 αναζητήσεις το δευτερόλεπτο κατά μέσο όρο. Όση ώρα διαβάζετε αυτή την παράγραφο δηλαδή, έχουν πραγματοποιηθεί παγκοσμίως περισσότερες από 300.000 αναζητήσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google. Η προώθηση και διαφήμιση με Google AdWords, δεδομένου του τεράστιου αυτού όγκου καθημερινών αναζητήσεων, αποτελεί έναν από τους βασικότερους τρόπους – αν όχι ο βασικότερος – για την προώθηση μίας επιχείρησης στο Ίντερνετ. Το βασικότερο πλεονέκτημα της διαφήμισης στο Google, είναι το γεγονός ότι ο χρήστης τον οποίο θα προσελκύσετε με τη διαφήμιση σας, θα έχει έρθει σε εσάς «σχεδόν μόνος του», ύστερα δηλαδή από δικό του ενδιαφέρον για την υπηρεσία ή το προϊόν σας. Ο χρήστης θα βγει τη «διαδικτυακή του βόλτα» με σκοπό να μάθει πληροφορίες για το προϊόν που ψάχνει, θα επισκεφτεί τα σχετικά «ιντερνετικά μαγαζιά», θα ξεχωρίσει τα καλύτερα προϊόντα και στο τέλος θα προβεί σε αγορά του καλύτερου για αυτόν προϊόντος.


2) Διαφήμιση στο Facebook Η διαφήμιση στο Facebook αποτελεί την πιό γρήγορα αναπτυσσόμενη μέθοδο διαφήμισης για τις επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια. Μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2018, σε παγκόσμιο επίπεδο, το σύνολο των επιχειρήσεων δαπάνησαν πάνω από 9 δισεκατομμύρια δολάρια στη διαφήμιση του Facebook. Αύξηση της τάξης του 47% (σχεδόν 3 δισεκατομμύρια δολάρια) σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2017. Σύμφωνα με τελευταίες μετρήσεις της ίδιας της εταιρίας κοινωνικής δικτύωσης, πάνω από δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν το Facebook. Το πιό εντυπωσιακό είναι ότι περισσότεροι από 800 εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται κάτι στο Facebook καθημερινά. Το παραπάνω στατιστικό στοιχείο αποτελεί και το βασικό πλεονέκτημα της διαφήμισης στο Facebook. Το κοινό στο οποίο απευθύνεστε είναι πραγματικά τεράστιο και κυρίως, επισκέπτετε τη διάσημη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά. Το Facebook αποτελεί μία τεράστια δεξαμενή υποψήφιων πελατών για μία επιχείρηση και για το λόγο αυτό, οι επιχειρήσεις παγκοσμίως το συγκαταλέγουν σε έναν από τους βασικότερούς τρόπους για να διαφημιστούν και να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο ευρύ κοινό.

3) SEO ή αλλιώς βελτιστοποίηση της σελίδας σας.Η βελτιστοποίηση της σελίδας σας είναι το Α και το Ω για τη μακροχρόνια κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης. Αναλυτικά τί είναι το SEO και γιατί είναι ιδιαιτέρως σημαντικό να επενδύσετε σε αυτό όταν φτιάχνετε το site σας. Παρόλο που το SEO δεν αποτελεί άμεσο τρόπο διαφήμισης για τα προϊόντα και τις υπηρασίες σας, η υψηλή κατάταξή σας στη Google για όσο το δυνατόν περισσότερες σχετικές με την επιχείρησή σας λέξεις κλειδιά αποτελούν τον πιό εγγυημένο τρόπο σταθερής προβολής και απήχησης των υπηρεσιών σας στο διαδίκτυο. 4) E-mail marketingΔεδομένου ότι σχεδόν όλοι, καθημερινά χρησιμοποιούμε την ηλεκτρονική αλληλογραφία ως μορφή επικοινωνίας, τα emails μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν και ως ένας αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης στο Ίντερνετ. Τα Newsletters επιτρέπoυν στην επιχείρηση να στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τις προωθήσεις και άλλες προσφορές, βάσει μιας λίστας διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορεί να έχουν αποκτηθεί από διάφορες πηγές, όπως ήδη εγγεγραμένους πελάτες της επιχείρησής σας, άτομα που έχουν κάνει subscribe σε κάποιο κανάλι σας ή έχουν συμπληρώσει μία φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα σας. Μέσω του email marketing μπορείτε να προωθήσετε νέα προϊόντα, προσφορές, ειδικές τιμές και πακέτα για νέους ή υφιστάμενους πελάτες και γενικά, να επικοινωνήσετε την επιχείρησή σας εύκολα και αποτελεσματικά. 5) Διαφήμιση στο Instagram Το Instagram, η διάσημη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της οποίας δημοσιεύονται καθημερινά εκατομμύρια φωτογραφίες και video, αποτελεί τον τελευταίο σε σειρά – όχι σε σημασία – τρόπο διαφήμισης μίας επιχείρησης στο Ίντερνετ που περιγράφουμε σε αυτό τον οδηγό. Οι χρήστες του Instagram μπορούν να ανεβάσουν, να επεξεργαστούν, να επιλέξουν τα κατάλληλα φίλτρα και να μοιραστούν φωτογραφίες και βίντεο με τους ακολούθους τους. Πώς όμως το Instagram μπορεί να συνεισφέρει στη διαφήμιση της επιχείρησής σας; Όπως το Facebook, έτσι και το Instagram αποτελεί μία τεράστια δεξαμενή υποψήφιων πελατών, ανθρώπων που ενδεχομένως να ψάχνουν αυτό που εσείς πουλάτε, την υπηρεσία που εσείς προσφέρετε. Προβάλλοντας το brand name σας, το logo σας ή ακόμα καλύτερα ένα video ή μία συλλογή φωτογραφιών με υπηρεσίες και προϊόντα σας στο Instagram, “συστήνετε την επιχείρησή σας” σε ένα τεράστιο και πολύ ιδιαίτερο αγοραστικό κοινό, μέρος του οποίου μπορεί να μετατραπεί σε πελάτες σας. Τέλος, η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με άλλους χρήστες του Instagram, καθιστώντας το διάσημο μέσω κοινωνικής δικτύωσης ιδανική επιλογή για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών για μία επιχείρηση.


Grow-Business