
grow-business
Mobile advertisment

Τί είναι το mobile marketing?
Είναι ένα υποσύνολο του μάρκετινγκ για κινητά, η διαφήμιση για κινητά μπορεί να πραγματοποιηθεί ως διαφημίσεις με κείμενο μέσω SMS ή διαφημίσεις banner που εμφανίζονται ενσωματωμένες σε έναν ιστότοπο για κινητά.

Γνωρίζετε ότι...
Οι αναζητήσεις σε κινητό αποτελούν πάνω από τις μισές αναζητήσεις στο Google.com ? Για πολλούς διαφημιζόμενους, το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας προέρχεται από άτομα που χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα

Πώς όμως ξεκινάμε?
Οι πελάτες δεν χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους μόνο για να αναζητήσουν τον ιστότοπό σας. Οι διαφημίσεις για κινητά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξηθούν οι κλήσεις προς την επιχείρηση, οι λήψεις εφαρμογών, οι επισκέψεις σε έναν ιστότοπο για κινητά και για πολλούς ακόμη στόχους. Οι παρακάτω τρόποι θα σας βοηθήσουν.
1. Ξεκινήστε με έναν ιστότοπο φιλικό προς κινητά
Πρώτα απ' όλα, είναι σημαντικό να διαθέτετε έναν ιστότοπο φιλικό προς κινητά. Πραγματοποιήστε μια δοκιμή όσον αφορά την ταχύτητα πλοήγησης με κινητή συσκευή στον ιστότοπό σας και λάβετε υπόψη συμβουλές αποκριτικού σχεδιασμού που ανταποκρίνονται στους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς σας στόχους.
2. Δημιουργήστε διαφημίσεις για κινητά
Ίσως αναρωτιέστε "Πώς μπορώ να συντάξω μια διαφήμιση για κινητά;" Για να δημιουργήσετε διαφημίσεις για κινητά, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ πολλών διαφορετικών τύπων διαφημίσεων. Ο πιο κοινός τύπος είναι οι διαφημίσεις με κείμενο που έχουν βελτιστοποιηθεί για εμφάνιση σε κινητές συσκευές. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί ακόμη τύποι.
3. Ρυθμίστε τη στόχευση για κινητά
Για να διασφαλίσετε ότι οι καμπάνιες και οι διαφημίσεις σας για κινητά θα εμφανίζονται σε χρήστες κινητών συσκευών, προσθέστε στόχευση ειδικά για κινητά. Για το Δίκτυο αναζήτησης, επιλέξτε τις λέξεις-κλειδιά που οδήγησαν σε μεγαλύτερη αφοσίωση των χρηστών κινητών συσκευών.
4. Υποβάλετε υψηλότερες προσφορές για κινητές συσκευές
Για να υποβάλλετε αυτόματα υψηλότερες προσφορές για εμφανίσεις σε κινητές συσκευές, ρυθμίστε προσαρμογές προσφορών για κινητά. Με αυτόν τον τρόπο οι διαφημίσεις σας θα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανιστούν σε κινητές συσκευές.
5. Αξιοποιήστε στο μέγιστο τα κρίσιμα χρονικά σημεία
Όταν θα έχετε προβάλει την καμπάνια σας για κάποιο διάστημα, είναι καλό να μάθετε πώς θα βελτιώσετε την απόδοσή της.
Αυτοί οι πόροι θα σας βοηθήσουν να εστιάσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους και να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας.
Μας εμπιστεύτηκαν...



























