Ένα συχνό φαινόμενο που παρατηρείται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η σύγχυση γύρω από το κατά πόσο μπορούν να διαχειριστούν οι ίδιες τη διαφήμισή τους στο internet, ή θα πρέπει να απευθυνθούν σε ένα διαφημιστικό γραφείο.
Δεν είναι λίγες οι φορές που, λίγο το κόστος, λίγο η άγνοια του πώς δουλεύει το digital marketing, οδηγούν τις επιχειρήσεις να αναλαμβάνουν την online διαφήμιση εσωτερικά, με καταστροφικά πολλές φορές αποτελέσματα. Και αυτό είναι κάτι που ακούγεται λογικό.
Τα πλεονεκτήματα ενός γραφείου στη διαχείριση οποιασδήποτε pay-per-click -αλλά και digital ενέργειας- είναι ξεκάθαρα, ειδικά όταν υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι για την εταιρεία.
Κάποιες επιχειρήσεις αναθέτουν από την αρχή την PPC διαχείριση σε γραφεία, ενώ άλλες ξεκινούν μόνες τους, έως ότου διαπιστώσουν ότι τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που περίμεναν.
Η χρυσή τομή βρίσκεται στην αμοιβαία συνεργασία της εκάστοτε εταιρείας με το γραφείο, και στην ανταλλαγή γνώσης και πληροφορίας για να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Το γραφείο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει τη γνώση του της κάθε εταιρείας, αλλά διαθέτει μια τεχνική και γνωσιακή εξειδίκευση που οι πελάτες του δεν θα αποκτήσουν ποτέ. Επομένως, το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στη μεταξύ τους συνεργασία..
